Veelgestelde vragen

Verzending & levering

Vanuit onze webshop kunt u artikelen toevoegen aan uw winkelwagentje. U kunt uw winkelwagentje bekijken door rechts bovenin op uw mandje te klikken. Heeft u alle artikelen die u wilt bestellen toegevoegd aan uw winkelwagentje? Ga dan naar uw winkelwagentje en klik op 'Ga verder met bestellen'.

Op de volgende pagina vragen wij om uw contactgegevens, of u de bestelling wilt laten thuisbezorgen of afhalen, en de gewenste betaalmethode. Door vervolgens op 'Afrekenen' te klikken, wordt u doorgestuurd naar de beveiligde online betaalomgeving. Zodra u betaald heeft, wordt u teruggeleid naar een bedankpagina op onze website. Uw bestelling is dan voltooid.

Zodra uw bestelling is voltooid, ontvangt u van ons een bevestigingsmail met de details van uw bestelling.
Wij proberen bestellingen z.s.m. aan onze klanten uit te leveren. Mocht het een keer voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan nemen wij direct contact met u op.


Bij afhalen

Wij streven ernaar om u binnen een dag na uw bestelling een e-mail te sturen met de datum waarop uw bestelling kan worden afgehaald, en zullen deze datum telefonisch of per e-mail aan u bevestigen.
 

Bij bezorging op locatie

Wij streven ernaar om u binnen een dag na uw bestelling een e-mail te sturen met de verwachte leverdatum. Vervolgens ontvangt u uiterlijk de avond voor levering van ons een e-mail met het tijdvak waarbinnen u de bestelling kunt verwachten.
Uw bestelling wordt door onze vervoerder netjes bij u voor de deur afgeleverd. Wanneer u houtproducten heeft besteld, dient u in ogenschouw te nemen dat het afleveradres waar uw bestelling afgeleverd gaat worden, goed bereikbaar is voor een grote vrachtwagen. Mocht dit niet het geval zijn, vragen wij u om hier met ons contact over op te nemen zodat we een passende oplossing voor u kunnen vinden.

Let op : Levering Waddeneilanden geldt een toeslag, dit in overleg. Stadcentra kunnen en mogen wij vaak niet komen met vrachtwagen. Dit transport kan geweigerd worden of met toeslag op een alternatieve manier verzorgd worden. 
Wanneer u een spoedbestelling wil plaatsen, kunt u het beste van tevoren telefonisch contact met ons opnemen. Wij kunnen dan bij u aangeven of het mogelijk is om de door u gewenste artikelen eerder te leveren.

Wilt u materialen juist later laten leveren, dan kunt u dit als opmerking aangeven bij uw bestelling of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling op het door u gewenste moment wordt bezorgd/kan worden afgehaald.

Retourneren

Ja, u heeft 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Wij vragen u hiervan melding te maken voordat u het product naar ons retourneert.

De kosten voor retournering van producten zijn voor eigen rekening. Wel kunnen wij de retourzending eventueel voor u verzorgen tegen de op dat moment geldende tarieven van onze vervoerder. Wilt u hiervan gebruikmaken, dan kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen.
Zijn één of meerdere van de geleverde producten beschadigd of defect, neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Klachten afhandeling

Wanneer u een klacht heeft over één van onze geleverde producten staan wij voor u klaar om u zo zorgvuldig mogelijk te helpen.
U kunt contact opnemen met ons op het volgende nummer 0416-760800